Wednesday, October 7, 2009

Hadiah dr YB Meru

Salam..

Suatu ketika dulu, saat Bapak punya upaya dan kudrat fizikal, Bapak antara penggerak parti kapal layar timbang kati kilo di bahagian Meru Barat... Bila anak2 membesar, menantu bertambah, bapak selalu 'disakat' oleh anak menantu... Sajer nak uji dia... semuanya sambil santai dan melawak... Ermm... Bapak memang sensitif pasal parti2 politik. Dapat kain pelikat setiap tahun tulah yang diungkit pada anak2... Kami apa lagi... sakat lagi!





Balik raya baru ni, nampak ada kerusi roda baru. Uiks, YB Meru bagi hadiah lah... Raja tanya pada Bapak : YB dolu2 bagi apa pak? Relaks jer Bapak jawab : Bagi angin!

Hehehe... But still donno Bapak undi apa sekarang nih... misteri. hehehe.. Undi Anda adalah Rahsia. Pilihan ditangan anda, pilihlah dengan bijak!


Assalamu'alaikum YB Meru.. Terima kasih! Mudah2an dapat menjalankan amanah dengan baik. Moga2 mendapat ganjaran yang tidak sedikit pun kurang daripada Allah s.w.t..


p/s : owwhhh... Syukur saya dapat balik mengundi di Meru, diantara masa sampai dari utara pagi tu dan terpaksa berlari2 anak untuk ke Sarawak jugak tengahari tu, sampaikan Raja yang kena mengundi di Serdang, tak dapat mengundi... hehehe... Sori Raja...!

Sekian adanya....

Catatan dari sekeping hati,

7 comments:

Anonymous said...

alahaii.. terharunye dpt hadiah yg begitu bermakna.. kkshwa nk balik PD ni.. nk mngundi DUN Bagan Pinang.. boleh berkempen skali.. suspens woo.. ;)

Linz said...

Alhamdulillah.. syukur.. :) Selamat mengundi kakak.

MKriza said...

Bapak saya juga orang kuat parti kapal layar... EMmmm....

Linz said...

hehe.. bunyi macam kopi cap kapal layar jer..

Jannah Ibrahim said...

Dr Rani ni memang budiman..Nenek saya dulu selalu ke klinik dia...dan selalu jugak dpt diskaun...hehehe

masshah said...

emm..pemimpin berjiwa rakyat:)..

Linz said...

Che' A --->> Ha'ah.. Klinik Fitrah Meru kan..kan..

Masshah --->> Ustaz Syah pun orang kuat YB kot.. :) Siiru 'ala barakatillah..