Tuesday, February 10, 2009

Pelik tapi benar!

Soalan cepu emas:
Satu angka yang apabila ditambah, akan menjadi kurang.... apakah dia?
itulah dia namanya....
USIA... UMUR





HAPPY BIRTHDAY To Me...
seperti tercatat di sijil kelahiranku, aku dilahirkan pada tanggal
10 februari 1978 masihi,
jam 12.30 malam Jumaat.
kalau ikut kalender Jawa manis (legi) berapa aku tak ingat.
bersamaan 2 Rabiul awal 1398 tahun hijriah.

Kecik-kecik dulu, memang aku suka tarikh nih... tapi
lani, takut..

Namun ku panjatkan kesyukuran atas kurnia hidup hingga saat ini. Semoga berganda amalan kebajikan dan berterusan dalam rahmat dan lindungan Allah s.w.t untuk diriku, suami dan keluarga, dan yang paling penting untuk agamaku... Aminnn...


Terima kasih mak... terima kasih bapak, yang telah menjagaku dengan baik dan membesarkan aku dengan penuh kepayahan, hingga aku menjadi sepeti diriku hari ini..


Memori: zaman nakal2 tu, malam menjelang 10 feb aku akan sms mangsa2ku (k.linda, k.zuna, Ma) wish diri sendiri sebagai peringatan untuk depa wish aku balik... hehehe... reminder la tu konon... dulik, janji malam tu aku dapat return sms diaorang yang teringatkan aku si comel nih... kui...kui...

1 comment:

Anonymous said...

Hepy birthday Mc Lin. Moga panjang umur n murah rezeki...apasal tahun ni tak dpt sms 'reminder'