Thursday, March 12, 2009

Saya akan bercuti....!

Assalamualaikum semua rakyat jelata di alam cyber...

Seriously...berita terkini insan ini ialah dia sangat capekk.. lotih den ni hah...
Rakan2 blog, sungguh2 minta maaf tak dapat nak explore ziarah rumah masing2 sebab virus komputer saya sangat bencikan blogspot.com... macam tak percaya jer kan? Yang ada domain sendiri jer dia kasi jalan..

Last posting tentang bubur asyura tu, pah... langsung tak dan nak layan internet. Sibuk kerja kononnya... Minggu ni kan maulidurrasul. Dah set nak buat posting to our beloved Prophet, Junjungan Nabi Muhammad s.aw pun tak buat jugak... (p/s: banyakkan selawat deh...)

saya akan bercuti selama seminggu di Selangor... 14-21 Mac 2009 ... yea..yeah! Sama taraf dengan budak sekolah sebab suamiku seorang guru... dan harus secara adatnya, saya tak akan bukak internet.. ohohoho... Time is golden. Masa seciput tu ler nak bersama parents kan...

Malam tadi mesyuarat Kolej tamat jam 1.00 pagi.. tapi gagah jugak masuk ke my important office (dapoq lerr namanya) untuk sedia juadah ke ofis esok... tingtong... 3.30 pagi baru beradu.. Lotih den ni hah!

Just a note before i'm leaving...

Pulut kuning, rendang ayam dan agar2 lumut

sebagai tanda kesyukuran:

  1. Alhamdulillah.... Saya melepasi aras 4 PTK yang ntah berapa kali... Alhamdulillah... juga Raja yang dah lepas exam2 nya dan terima lantikan tetap.
  2. Alhamdulillah untuk ulangtahun pernikahan kami... (Rajaku nan seorang) Ahmad Hilmi bin Ahmad Zohdi dengan (permaisuri comelnya) Nor Azlinah binti Zaini.... 23 Rabiulawal...
  3. Doa selamat untuk our short vacation next week... semoga Allah memberi Rahmat dan perrlindungaNya kepada kami... amin...

InsyaAllah ketemu lagi di lain siaran... maaf ye, lepas ni InsyaAllah saya ziarah teman2 semua... keep on writing!

No comments: