Wednesday, January 7, 2009

Isi ler diariku...

Assalamu'alaikum wrh...

Yuhu...

Lama bebenor diari catatanku ini tak berisi... Terlalu banyak (tak ler banyak sangat, perasan sendiri banyak ler..) perkara dilalui, ditempuhi dan dijalani sepanjang sesi pertapaanku... Dilalui dengan pelbagai perasaan dan cabaran. Ada kelat, ada manis, ada sukeeee... ada so-so.. hiks! Semakin lama ditempuhi, semakin kuat rasanya jiwa.. semakin yakin dengan janjiNya..

Dan lebih bersyukur, sepanjang menempuh cabaran sepanjang tempoh tu, Raja bersamaku... Beberapa hari tidurku terganggu.. Jam 3 pagi ku kejut Raja hanya untuk meluahkan pendapat dan emosiku... hehehe.. cian Raja yang cukup sabar meladeniku..

Alhamdulillah, segalanya telah ditempuhi dengan baik. Cuma aku risau jugak pada diri sendiri. Mulut aku ni agak nakal sikit. Takut2 aku terungkit2 cerita pasal orang... Ya Allah, lindungi aku ya Allah... Na'uzubillah...

Satu lagi, wiFi yang selama ni buta2 aku boleh access waima dari dapur rumahku terganggu... wahahaha... tension betoi... tu takleh layan blog dah.. pastu banyak lak kursus, kerja luar. Tapi yang paling banyak sepanjang disember ialah ..... CUTI!!!!........ i likeeee... i likeeee it...

Raja... bila caye nak benti keje ek...?? hehehe...

No comments: