Tuesday, April 7, 2009

Citer tak best..


Saya dalam bilik seminar kursus di Langkawi.. sangat ler tidak menyukakan hati saya... uhuk!

Tu tak pasal2 kuor ishikawa diagram tuh...

Jadi
Saya layan jerlah internet, memandangkan hotspot di blik ni membuntang jer kan...

Balik Jakarta, gedebak gedebuk Ekspo Konvokesyen UUM. Pastu berperit-peritan Minggu Pembangunan Kerjaya 2009. Langsung kena pergi kursus... tak suka lerrrr... ;(

Pelik jugak saya nih... (tak pelik lah, sendiri tau diri sendiri maaa..)
Dapat surat kursus, lemah selalu... Nak packing barang macam bercinta jerrr.. Sebenarnya dah berapa tahun saya tak attend course luar dari ruang liputan saya... hahaha... Asyik2 saya apply kursus dalaman yang melibatkan komputer.. Sampai saya ingat tinggal kursus MsWord jer lah tak gi... hiks!

Home sweet home... i love my home... (kalaulah boleh bagi alasan ni untuk elak dihantar berkursus)... Paksa diri nak enjoy the course, tak boyeeeeehhh jugakkkk!

ha... bagi tips lah ((( tips apa??? nak bagitau orang hang tu penyegan ler tuh!! ))

Kaedah memilih pakaian untuk menghadiri kursus:
1. Menutup aurat - wajib
2. Tak payah iron sangat - mesti
3. tak makan ruang beg, tak tebal - mesti

hehehe...
cara memasukkan pakaian dalam beg, nanti saya buat entri lain yeak.. special ni. Raja pun dah praktikkan, termasuk jugak ibu mertua dan birasku yang dah menggunakan kaedah menggulung pakaian... keh...keh... saya mengambil kaedah tu daripada tok gurau ku... Ustazah Zunaidawati... hehehe..

Dah ler... merapu sungguh! kawan2 dah keluar ke pekan Kuah nyopping, aku nak layan tepon Raja di seberang sana lah...

............................ Abis!

2 comments:

Jannah Ibrahim said...

wah.. ni kena berguru ngan K Leen ni..best best..

Linz said...

hahaha... Siti, gembira siti dah balik menulis! Setiap kali buka blog siti, mesti tinggal msg, tapi...plup! padam...