Tuesday, October 14, 2008

Gua tempurung, Perak Darul Ridzuan


Tarikh : 3 Oktober 2008 / 3 Syawal 1429H


Macamana perjalanan KUL-AOR yang sepatutnya hanya mengambil masa 5-7 jam boleh mencecah kepada 12 jam??? Ini ler antara punca-punca kelewatan yang disebabkan oleh faktor keinginan manusia.



Al-kisahnya... sepencarian tempat untuk aku pulak bersolat, nampak lak signage gambo surau kat satu signboard yang merentangi pemandangan indahku... hehehe...
Niat utama mestilah nak tunaikan solat... Selebihnya melihat keindahan alam ciptaan Allah s.w.t...




Gambo kat dalam gua boleh layar
laman web depa lah yeak..
ku congak2 kira2 tol buleh jimat RM10 sepanjang aku exit Tapah-Kuala Kangsar. Tapi sebab kena cukai RM6/adults x 2 = makanya tergadai jugak RM 12... hehehe...
~~BERAYA DALAM GUA LA PULAK, CARI AHMAD ALBAB~~

No comments: