Tuesday, October 28, 2008

Kena rajin

Aku bukan sorang sangat rajin membelek telek sesatu mende.. Jadi masalah bila aku nak membeli barang aku sendiri.. Maklum ler aku ni kan pekerja kesayangan kerajaan. Nan ado barang kat rumah aku tu yang hak milik mutlak kepunyaan aku. Kebanyakannya "Hak Kerajaan Malaysia" .. (kediaman felo nama rumahnya...(^_*) )


Nak poie satu ke satu kedai lagi ler masalah besau. Mana masanya aku nak buat semua tu. Lagi ler kat ulu banat ni, dari satu kedai letrik ke satu kedai letrik mau sehari baru sampai (ibarat aku ler nih). Kalau tersempat aku surf internet, ada yang letak harga sekali... hah... kan sonang kojo den!


Masa nak beli
kamera dan camcoder sony utk opis, rajin ler aku layan sony nyer website.. situ senang ada harga sekali. so bila beli kat kedai yang mark-up lebih2 tu, senang ler aku dengan penuh kesopanan membidas balik. Bab tawar menawar ni, kalau mood aku baik boleh dapat markah A- jugak... Hiks..

Macam
Singer pun ok. Ada letak rege sekali... Alah, layan mata kata nak seronok2 tengok mesin jahit kan... ahaks!


Tapi banyak gaks tak buh harga.. bosan...bosan!

~BIJAK MEMILIH... PILIHAN DI TANGAN ANDA ;) ~

No comments: