Tuesday, October 14, 2008

Kenapa aku..

Actually, aku auto publishkan entry2 ni. jadi jgn ler kata aku update blog time kerojer yer.. Bior nampak aktif skit blog ni. Banyak lagi entri2 yang aku masih pekasamkan.. Bior ler orang kata basi apa kan.. Aku tak kisah sebab aku nulis ni selain nak improve keberanian writting aku, aku nak buat catatan untuk dinilai pada masa2 akan datang...


Antara yang penting jugak nape aku buat blog:


  1. Aku nak share pendapat dan buah fikiranku pada isu2 semasa (tak tercapai lagi.. Banyak idea, takdan nulis jer lagi)
  2. Kalau dapat aku nak memorikan family2 hubby's side dan side belah aku jugak. Biar generasi waris2 akan datang boleh menjejak sedara mara.
  3. Nak berhubung dengan rakan taulan. Sebab tu kalu dapat kawan2 yang singgah, tinggal ler jejak...
  4. Catatan memoriku. kalau dapat dijadikan panduan. Kalau ada kekurangan dan kesilapan boleh dibetulkan..
  5. Pengubat rindu orang2 yang rindukan kami... huwahahaha... ;)))

Dan aku tak promosikan blog, even rakan kerja pun taktau... :)

Sorry kawan... Dapat korang redah ler surf carik sendiri ye.

No comments: